ביקורת על השמן Vitality Oil מבית MISSHA




ברוכים השבים, קוראיי הנהדרים.
חזרתי עם ביקורת חדשה על מוצר שיש לי אותו כבר כמעט חודש. כמובן שאני מדברת על השמן המיועד לפנים, VITALITY OIL, מבית MISSHA.

כפי שכבר יצא לי לציין, שמן פנים הוא מוצר חיוני למדי, אפילו לעור מעורב ושומני. הוא סוגר את העור מפני איבוד נוזלים חיוניים, וכך גם לא נותן לחומרי הטיפוח לצאת החוצה. כמעט כמו מסננת שסגרו את החורים בה. שמן פנים רצוי לערבב עם שלב הסרום או קרם הלחות, וגם למרוח אחרי קרם הלחות, בסוף השגרה, אבל קיימת גם שיטה נהדרת למי שאינו מעוניין בהנחה ישירה של השמן על העור (בגלל שהעור שלי מעורב, דווקא באזורים היותר שומניים, בזמן הנחת השמן, יכולה להתקבל הרגשה שמנונית וכבדה מאוד). אפשר לקנות בקבוק ספריי קטן מחנויות כמו WOW או ביוטיקר, ופשוט לשלב מעט מהאסנס ולהוסיף לו כמה וכמה טיפות של השמן. בשלב השימוש באסנס, פשוט לערבב היטב את הבקבוקון ולהתיז על העור בהנאה.

השמן הזה ספציפית, אינו סוג אחד אלא ערבוב של כמה שמנים אחרים, שנותנים לו מרקם קליל וריח טוב. מדובר על תמצית שמן של ורד בר (מעניק חיות), שמן גרעינים של רימון (גמישות), שמן קליפת תפוזים (אנרגיה ורעננות), שמן תה (לחות), שמן חוחובה (הזנה) ושמן גרעינים של כמון שחור (להרגעת העור).

רכיבים 
Caprylic/Capric Triglyceride, Dicaprylyl Carbonate, Squalane, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Camellia Japonica Seed Oil, Fragrance(Parfum), Eclipta Prostrata Extract, Mauritia Flexuosa Fruit Oil, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Tocopheryl Acetate, Melia Azadirachta Leaf Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Camellia Oleifera Seed Oil, Nigella Sativa Seed Oil, Punica Granatum Seed Oil, Moringa Oleifera Seed Oil, Tocopherol

מחיר: נע בין 60 עד 70 שקלים 
כמות: 30 מ"ל
מרקם: קליל ואינו דביק. 
ריח: ריח צמחי, אינו עדין אך אינו גס ובולט. 
צבע: כתמתם חיוור. 






דעתי האישית:
בין המוצרים היחידים שאני נהנית להשתמש בהם. כל שילוב שלו עם מוצר כגון סרום או קרם לחות, נותן הרגשה כאילו הוספתי טיפול בונוס לעור שלי. הוא נשאר חלק, נקי, ומועשר בלחות, ואין הרגשה דביקה ושמנונית שאני ממש לא אוהבת כשזה נוגע בעבודה עם שמנים (אחת הסיבות למה אני לא חובבת חמאות ניקוי למיניהם). יחסית למחיר, הוא עושה עבודה טובה, ובחורף אני רואה אותו כמוצר חיוני. 

**לרכישה לחצו כאן

ציון אישי: 4.5 מתוך 5


אם נהניתם, או אם יש לכם הערות, אשמח לקרוא את תגובותיכם. 
באהבה, 
אירה. 



תגובות

רשומות פופולריות