אכזבה באריזה?





לצערי, לאחרונה לא הייתה לי ממש אפשרות לעדכן את הבלוג הנחמד הזה. הייתי בין עבודות, מצבי משפחה שונים וחיים אישיים שלא הסתדרו. 
אבל הנה אני כאן היום, ונותנת את דעתי הכנה על שני מוצרים שיצא לי לרכוש לקראת סוף 2017 ולסיים לפני חודש בערך. לפי הכותרת, אי אפשר להגיד שנהניתי להשתמש בהם. אני די מניחה שהם היו בזבוז כסף, למרות שמחירם לא כזה יקר. כמובן שאני מזכירה, שמה שלי לא עבד, לא בהכרח לא יעבוד לכם. כל אחד וסוג העור שלו. 




1. Dermatory Azulene Cica Cream: 

לכל מי שלא ידע, חברת DERMATORY היא חברת בת של החברה המפורסמת CLIO. בגלל שאני חובבת את CLIO, היו לי ציפיות נהדרות לקרם הזה. לפי תיאור של המוצר, זהו קרם CICA, שעוזר בעיקר לתיקון מחסום העור, ושמירה מפני נזקים סביבתיים. בנוסף הוא מכיל גם רכיב שנקרא Azulene, שתפקידו לקרר את העור לטמפרטורה התקינה שלו (נהדר לעור אדמומי, הפולט חום על בסיס קבוע). 
אז למה לא אהבתי אותו? 
חוץ מאפקט הקירור הזמני, לקרם הזה לא הייתה תועלת ממשית. לא הרגשתי את העור שלי משנה מרקם, או מסתדר נגד נזקי הסביבה. הוא כן העניק לחות מסוימת, ואולי בגלל שהשתמשתי בו בזמנים קרירים יותר, האפקט היה מינימלי, אבל העור שלי נשאר די מחוספס (באזור צידי האף). כמובן שאז גם הגיעו התקלפויות העור,מה שמעיד על יובש מינימלי וחוסר לחות. 
האם אקנה אותו שוב? סביר להניח שלא.
מחיר לצרכן: זז בין 50-60 שקלים. 




2. A'PIEU Bad eye cream for face: 

כמו שנשמע מהשם של המוצר הזה, זהו קרם בעל אפקט כפול. הוא בנוי גם לעור הפנים וגם לעור העיניים. אם יצא לכם לקרוא על שלבי שגרת הטיפוח שלי (אם לא, אז לחצו כאן), הזכרתי שעור העיניים ועור הפנים הם בעלי מרקם שונה למדי ולכן צריכים מוצרים שונים. הקרם הזה, שנוצר בידי חברת A'PIEU, בעל רכיבים שיעילים לשניהם, כביכול. על פי היאור של מוצר, הוא נלחם בעיקר בקמטים ומלחח את אזור העיניים והפנים. 
למה לא אהבתי אותו?
במשפט קצר: הוא לא עוזר בכלל נגד קמטים. לא ראיתי אף שינוי בקמטי העיניים שיש לי. אני אוהבת את החברה הזאת, שלא תבינו לא נכון, אבל הקרם הזה הוא לא יותר מגימיק מיותר. כן נותן לחות אך לא שווה את הקנייה. 
האם ארכוש אותו שוב?  ממש לא. 
מחיר לצרכן: זז בין 40-50 שקלים. 


בסופו של יום, הייתי רוצה שלא יהיה מוצר שיעבוד לרעה או יאכזב אותנו, הקונים. לצערי, המציאות שונה מעט, אבל אני כן רוצה לחלוק את החוויות שלי איתכם, בתור הקהל הצרכני, ולתת את דעתי הכנה לחלוטין. 

עד לפעם הבאה, 
אירה. 

תגובות

רשומות פופולריות